Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
1. Všeobecná ustanovení
1.1 Prodávajícím je společnost Kurcin Karol - Roháčan, adresa: Radová 389, Zuberec 02732, Slovenská republika, která je zapsána v Obchodním rejstříku Okresního úřadu Námestovo, číslo živnostenského rejstříku: 510-847, IČO: 10849033, tel.: +421905727433, email: [e-mailová adresa bola odstránená] (dále jen prodávající).
1.2 Kupujícím je každá fyzická nebo právnická osoba, která jakýmkoli způsobem kontaktuje prodávajícího s úmyslem koupit zboží, které prodávající nabízí.
1.3 Kupujícím je i každá fyzická nebo právnická osoba, která jakýmkoli způsobem kontaktuje prodávajícího s požadavkem, aby jí prodávající obstaral zboží, které nemá zahrnuté v nabídce, s úmyslem koupit toto zboží.
1.4 Používáním webových stránek internetového obchodu prodávajícího a potvrzením objednávky dávám souhlas s těmito obchodními podmínkami.
1.5 Tyto Obchodní podmínky jsou platné až do vydání nových Obchodních podmínek.
2. OBJEDNÁVÁNÍ
2.1 Tovar môže objednávať nasledovne:
a) prostredníctvom nákupného košíka na webstránkach predajcu,
2.2 Odeslaním objednávky nakupuje zákazník objednané tovary a platí za dohodnutú cenu.
2.3 Odoslaním objednávky potvrdíte predaj do 24 hodín e-mailom a zároveň sprostredkujem dostupnosť a termín dodávky tovaru. Všetky potvrdené objednávky sú záväzné!
2. 4 rovnaký druh sa zaväzuje dodať správne a množstvo tovaru v dohodnutej cene objednávky.
2.5 Zrušenie objednávky je zo strany záujmu možné do 24 hodín od objednania tovaru bez udania dôvodu. môžete zrušiť zákaznickú sekciu na webovej stránke predajcu, telefonicky alebo e-mailom. Po prekročení splnenia podmienok zrušenia objednávky predávame kupujúcemu stornovanú objednávku e-mailom alebo telefonicky. V prípade, že už bola suma za objednaný tovar uhradená, predajca pošle peniaze späť na bankový účet kupujúcemu alebo je to inak, ktorý si spolu dohodneme.
2. 6. kedy má právo v prípade nie je možné zabezpečiť objednaný. V takomto prípade okamžite vrátim uhrazenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúknu náhradný tovar alebo iné riešenie, pokiaľ s tým súhlasím. môže dôjsť k zrušeniu objednávky v prípade, že nemôže začať obchodovať (chybne uvedené, ak nebude možné dokúpiť, nedostupnosť, ...).
3. CENY
3. 1 je plátcom DPH.
3.2 K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si vyberie. Cena je odvodená od celkovej hmotnosti objednaného tovaru a aktuálna sazba je viditeľná priamo v použití (pri každom spôsobe dopravy). Balné je evidované v cene dopravy.
4. PLATBY
4.1 Platiť za tovar môže byť kupovaná na dobierku alebo prevodom na účet predávajúceho na základe proformy (zálohovej) faktúry. Na základe odoslanej objednávky vystaví predajcu proformu (zálohovú) faktúru, ktorú pošlete spolu s potvrdením objednávky e-mailom. Túto platbu môže nasledovať nasledovne:
a) prevodným príkazom zo svojho účtu,
b) priamym vkladom v hotovosti na účte predajcu,
c) platobným systémom Pay Pal
d) dobierkou pri prevzatí tovaru
e) hotovostí pri osobnom odbere
4.2 Platba je možná iba v EUR a CZK.
4.3 Daňový doklad (fakturu) posiela predávajúcemu kupujúcemu spolu so tovarom.
5. DODACÍ PODMÍNKY
5.1 Dodacia lehota na tovar v ponuke predajcu je vo väčšine prípadov do 8 pracovných dní od potvrdenia objednávky, maximálna doba dodania je 14 dní alebo podľa dohody s kupujúcim, ktorý môže byť predaný. V prípade, že bude dodržaný termín dodania bude kupujúcemu kupujúcemu informovať pri potvrdení objednávky telefonicky. Nevyhovuje kupujúcemu oznámenú predĺženú lehotu, má možnosť uložiť objednávku v súlade s bodom 2.5 týchto obchodných podmienok.
5.3 Zboží bude vyexpedováno okamžite po potvrdení objednávky a splnení všetkých podmienok pre vyskladnenie.
6. DORUČENÍ ZBOŽÍ
6.1 Prodávající zajišťuje dopravu zboží způsobem, který si kupující vybere z nabízených možností v objednávce:
a) kurýrní službou,
b) Českou poštou,
c) osobním odběrem
6.2 Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na určené místo.
6.3 Zboží je přiměřeně zabaleno a zajištěno. Kupující je povinen při přebírání zboží zkontrolovat neporušenost zásilky.
6.4 Spolu se zbožím dodá prodávající kupujícímu fakturu (daňový doklad), dodací list. Prodávající také dodá spolu se zbožím návod k obsluze a záruční list vyžaduje-li to povaha zboží.
6.5 Za zboží odpovídá prodávající až po jeho převzetí kupujícím. Zboží se považuje za převzaté kupujícím od doby, kdy tento písemně potvrdí převzetí zboží.
6.6 Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží kupujícímu zaviněné přepravcem. Za poškození zásilky zaviněné přepravcem odpovídá v plném rozsahu přepravce. Takové případy řeší prodávající dodáním nového zboží kupujícímu po zaplacení všech škod přepravcem.
6.7 V případě většího zájmu se může stát, že máme nedostatek zboží a tak Vámi objednané zboží Vám můžeme dodat v několika balících, přičemž poštovné a balné platíte jako za jeden balíček.
7. ODSTOUPENÍ OD VYBAVENÉ OBJEDNÁVKY
7.1 Kupující je v souladu se zákonem oprávněn bez udání důvodu odstoupit od vyřízené objednávky (dle zákona "od kupní smlouvy", pokud již kupující převzal zboží) do 7 pracovních dnů ode dne převzetí zboží.
7.2 Zboží na vrácení musí být:,
a) nepoškozený,
b) kompletní (včetně příslušenství, dokumentace, ...),
c) včetně přiloženého dokladu o koupi.
7.3 Pokud se kupující rozhodne vrátit zboží dle bodu 7.1 těchto Obchodních podmínek, je povinen:
a) kontaktovat prodávajícího se žádostí o odstoupení od vyřízené objednávky, uvést číslo objednávky (variabilní symbol), datum koupě a číslo svého účtu pro vrácení peněz,
b) zaslat zboží zpět na adresu prodávajícího - zboží se doporučuje poslat doporučeně, pojištěné a použít vhodné balení, aby během přepravy nedošlo k popsání, polepení, ani jinému znehodnocení původních obalů a samotného zboží (prodávající neručí za případnou ztrátu nebo poškození zboží během přepravy) ,
c) uhradit výdaje související s vrácením zboží (poštovné, pojištění, ...).
7.4 Po splnění podmínek dle bodů 7.1 až 7.3 těchto Obchodních podmínek a po obdržení vráceného zboží je prodávající povinen:
a) převzít zboží zpět,
b) vrátit kupujícímu ve lhůtě nejpozději 15 dnů ode dne odstoupení od vyřízené objednávky celou cenu zaplacenou za zboží, kromě poplatku za dopravu.
7.5 V případě nesplnění některé z podmínek dle bodů 7.1 až 7.3 těchto Obchodních podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od vyřízené objednávky a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.
8. ZÁRUKY A REKLAMACE
8.1 Vyřizování reklamací se řídí záručními podmínkami konkrétního zboží, Obchodním zákoníkem a příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a zvláštními předpisy.
8.2 Záruční doba na veškeré nabízené zboží v internetovém obchodě prodávajícího je 24 měsíců. K uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamaci) vždy postačuje doklad o zakoupení (přiložená faktura). Předložení dokladu o zakoupení pro účely reklamace postačuje iv případě, že byl vydán záruční list, ale zákazník jej ztratil.
8.3 Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích částí) způsobené používáním.
8.4 Reklamované zboží je kupující povinen doručit k reklamaci čisté, mechanicky nepoškozené, s kopií faktury, dodacího listu. Kupující je povinen spolu se zbožím zaslat i popis vady.
8.5 POSTUP REKLAMACE:
8.5.1. Co nejdříve nás informovat emailem nebo telefonicky o chybě výrobku.
8.5.2. Poslat produkt zpět na adresu firmy prodávajícího
8.6 ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELEM
8.6.1. Na vztahy neupravené těmito obchodními a reklamačními podmínkami se vztahují příslušná ustanovení občanského zákoníku. 22/2004 Sb. o elektronickém obchodu ao změně a doplnění zákona č.j. 128/2002 Sb. o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele ao změně některých zákonů ve znění zákona č. 1/2003 284/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů a Zákona č.j. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku a Obchodního zákoníku.
8.6.2. Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má možnost obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu. Odpoví-li prodávající na žádost o nápravu zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu podle ustanovení § 12 zákona č. 1/2003. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů.
Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s prodávajícím www.robu.cz je Česká obchodní inspekce P.O.Box 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, www.soi.sknebo jiná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporu Ministerstvem hospodářství Slovenskej republiky (seznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov obráti.
8.6.3. Spotrebiteľ môže podať návrh na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1 Veškeré osobní údaje poskytnuté zákazníkem v rámci objednávky zboží či zákaznické registrace prostřednictvím internetového obchodu www.rohacan.eu jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem č.j. 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů (dále jako „ZOOÚ"). K poskytování osobních údajů dochází při prohlížení www.rohacan.eu, při odeslání objednávky nebo registraci zákaznického účtu v rámci internetové prodejny www.rohacan.eu, a to v rozsahu údajů uváděných ve formuláři objednávky či v registračním formuláři.
9.2Prohlížením stránky www.rohacan.eu,odesláním objednávky, resp. uzavřením kupní smlouvy, dává zákazník v souladu se zák. čj. 122/2013 Sb. souhlas prodávajícímu se zpracováním, shromažďováním a uchováváním jeho osobních údajů pro účely uzavření kupní smlouvy, vyřízení objednávek a související komunikace se zákazníkem, ale i po úspěšném vyřízení objednávky pro účely plnění ze smlouvy a vedení příslušné evidence (např. při vyřizování reklamací, vedení účetnictví a pod.), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Osobní údaje jsou zpracovány v rozsahu: jméno, příjmení, adresa, telefon, e-mail. Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Prodávající neposkytuje, nezveřejňuje a nezpřístupňuje osobní údaje zákazníků žádné další osobě, s výjimkou společností zajišťujících přepravu zboží, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu potřebném pro účely doručení zboží.
9.3 Provedením registrácie zákaznického účtu cez internetový obchod www.rohacan.eu, zákazník súhlasí s tým, aby v súlade so zákonom č.j. 122/2013 Sb. o ochrane osobných údajov predajcu, prípadne tretej osoby, ako táto spoločnosť určený sprostredkovateľ v zmysle citovaného zákona, spracovávala, uchovávala a uchovávala osobné údaje zákazníka poskytnuté zákazníkom pri jeho registrácii. Zákazník tiež realizuje registráciu a/alebo zastavuje súhlas so zasielaním noviniek touto formou pri zadávaní zákaziek, udeľuje predajcovi súhlas so spracovaním a využívaním týchto jeho osobných údajov na účely propagácie a marketingu ako pred týmito obchodnými partnermi predajcu za účelom propagácie a marketingu údajov a súčasne vyjadruje súhlas s tým, aby predávajúci a prípadne tretia osoba, sa ktorými táto spoločnosť uzavrela príslušná zmluvná dohoda, posílali zákazníkov obchodné oznámenie v elektronickej podobe, vo zmysle zák. č. 147/2001 Sb. o reklame a zák. čj. 610/2003 Sb. o elektronickej komunikácii. Osobní údaje jsou spracované v rozsahu: jméno, příjmení, datum narození, adresa, telefon, e-mail, pohlaví.
Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu, včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.
9.4 Prodávající neposkytuje, nezveřejňuje a nezpřístupňuje osobní údaje zákazníků žádné další osobě, s výjimkou: společností zajišťujících přepravu zboží, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu potřebném pro účely doručení zboží (zejména Česká Pošta).
Souhlas se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních informací je udělen na dobu neurčitou a lze jej kdykoli zdarma odvolat výslovným a určitým projevem v písemné formě adresované prodávajícímu, a to poštou, telefonicky nebo elektronicky na e-mail obuv@rohacan.eu Odvoláním souhlasu se zpracováním osobních údajů dojde zároveň ke zrušení zákaznické registrace.
Zákazník má dle zák. čj. 122/2013 Sb. v souvislosti se zpracováním osobních údajů zejména následující práva:
Zákazník má právo na základě písemné žádosti od prodávajícího vyžadovat:
a) potvrzení, zda jsou nebo nejsou osobní údaje o něm zpracovávány,
b) v obecně srozumitelné formě informace o zpracovávání osobních údajů v informačním systému v rozsahu podle § 15 odst. 1 písm. 1 písm. a) až e) druhý až šestý bod; při vydání rozhodnutí podle odstavce 5 je dotyčná osoba oprávněna seznámit se s postupem zpracování a vyhodnocování operací,
c) v obecně srozumitelné formě přesné informace o zdroji, ze kterého získal jeho osobní údaje ke zpracování,
d) v obecně srozumitelné formě seznam jeho osobních údajů, které jsou předmětem zpracování,
e) opravu nebo likvidaci svých nesprávných, neúplných nebo neaktuálních osobních údajů, které jsou předmětem zpracování,
f) likvidaci jeho osobních údajů, jejichž účel zpracování skončil; jsou-li předmětem zpracování úřední doklady obsahující osobní údaje, může požádat o jejich vrácení,
g) likvidaci jeho osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, došlo-li k porušení zákona,
h) blokování jeho osobních údajů z důvodu odvolání souhlasu před uplynutím doby jeho platnosti, pokud provozovatel zpracovává osobní údaje na základě souhlasu dotyčné osoby.
Zákazník má právo u prodávajícího na základě písemné žádosti namítat vůči:
a) zpracování jeho osobních údajů, o nichž předpokládá, že jsou nebo budou zpracovávány pro účely přímého marketingu bez jeho souhlasu, a žádat jejich likvidaci,
b) využívání osobních údajů uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) pro účely přímého marketingu v poštovním styku, nebo
c) poskytování osobních údajů uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) pro účely přímého marketingu.
10. Závěrečné informace
10.1 Dozor nad poskytováním služeb provádí Okresní ředitelství PZ Dolný Kubín a Slovenská obchodní inspekce, Předměstská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1
10.2 Tyto všeobecné obchodní podmínky a všechny kupní smlouvy uzavřené na jejich základě se řídí právními předpisy platnými v České republice.
V Zuberci dne 01.06.2020
Kupující prohlašuje, že se před vyplněním objednávky seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.